Vsebina vaše košarice

ISKANJE PO TRGOVINI:

Elektronska obvestila

Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.

Novice

PRODAJA AKUMOLATORJEV ZA ELEKTRO VILIČARJE TAB MEŽICA
Četrtek, 09. februar 2023

PRODAJA AKUMOLATORJEV ZA ELEKTRO VILIČARJE TAB MEŽICA

Baterije odlikuje: visoka kapaciteta, dolga življenjska doba, nizka občutljivost na vibracije, nizka poraba destilirane vode, enostavno vzdrževanj...

Več

Četrtek, 09. februar 2023

ČE NI ZALOGE ODDAJTE POVPRAŠEVANJE 041645368 elektrojovanovic22@gmailcom

REZERVNI DELI ZA STAREJŠE  VILIČARJE INDOS LITOSTROJ
NOVEJŠI VILIČARJI V SLOVENIJI  LINDE JUNGHEINRICH YALE TOYOTA BT

Več

Kje nas najdete

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova vilicar@amis.net

Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 


Spletno trgovino poganja - Moja Košarica