Elektronska obvestila
Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Novice
PRODAJA AKUMOLATORJEV ZA ELEKTRO VILIČARJE TAB MEŽICA
Baterije odlikuje: visoka kapaciteta, dolga življenjska doba, nizka občutljivost na vibracije, nizka poraba destilirane vode, enostavno vzdrževanj...
ČE NI ZALOGE ODDAJTE POVPRAŠEVANJE 041645368 elektrojovanovic22@gmailcom
REZERVNI DELI ZA STAREJŠE VILIČARJE INDOS LITOSTROJ
NOVEJŠI VILIČARJI V SLOVENIJI LINDE JUNGHEINRICH YALE TOYOTA BT
Kje nas najdete
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova vilicar@amis.net
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.