Elektronska obvestila
Prijavite se na elektronska obvestila in bodite obveščeni o novostih.
Novice
PRODAJA AKUMOLATORJEV ZA ELEKTRO VILIČARJE TAB MEŽICA
Baterije odlikuje: visoka kapaciteta, dolga življenjska doba, nizka občutljivost na vibracije, nizka poraba destilirane vode, enostavno vzdrževanj...
ČE NI ZALOGE ODDAJTE POVPRAŠEVANJE 041645368 elektrojovanovic22@gmailcom
REZERVNI DELI ZA STAREJŠE VILIČARJE INDOS LITOSTROJ
NOVEJŠI VILIČARJI V SLOVENIJI LINDE JUNGHEINRICH YALE TOYOTA BT
Kje nas najdete
Pogoji poslovanja
Splošne in ostale pogoje poslovanja določa podjetje SPLETNA TRGOVINA VILIČAR, Gečević Mojca s.p., ki blago in storitve na portalu vilicar-deli.si prodaja v svojem imenu in za svoj račun.
Splošni pogoji poslovanja temeljijo na:
- Zakonu o elektronskem poslovanju (ZEPT);
- Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot);
- Zakonu o varovanju osebnih podatkov (ZVOP);
- Priporočilih Gospodarske zbornice Slovenije (GZS).
Varnost nakupa
Jamčimo, da je vsak nakup v naši spletni trgovini vilicar-deli.si varen.
Varovanje osebnih podatkov
Osebni podatki pridobljeni preko spletnega mesta bodo v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja SPLETNA TRGOVINA VILIČAR, Gečević Mojca s.p. Osebni podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, neavtoriziranim dostopom ali odkritjem s strani tretjih oseb.
Z vsemi pridobljenimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
Nakup
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "V košarico". Desno zgoraj se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti določen izdelek, kliknite na "KOŠARICA" ob nakupovalnem vozičku desno zgoraj ter nato na (x) desno od izdelka. Če pa želite količino povečati ali zmanjšati kliknite "Na blagajno". Tam lahko spreminjate količine ali odstranite določen izdelek. Ob vsaki spremembi kliknite na gumb "Osveži košarico".
Ko zaključite z nakupovanjem kliknite na "KOŠARICA" desno zgoraj in nato "Na blagajno". Na blagajni lahko spreminjate količino ali odstranite izdelke. Po vsaki spremembi kliknite na gumb "Osveži košarico".
Ko ste z naročilom zadovoljni, kliknite na gumb "Nadaljuj z naročilom" .
Sledi prijava oz. registracija uporabnika, kakor je opisano v naslednjem poglavju.
V naslednjem koraku navedete naslov za dostavo, če se le ta razlikuje od navedenega. Še enkrat preverite naročene artikle in količino in jih po potrebi spremenite. Izberete še način dostave ter način plačila in kliknete na gumb "Potrdi naročilo".
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov.
Registracija uporabnika
Za oddajo naročila je potrebna registracija oz. prijava uporabnika. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Postopek registracije oz. prijave je enostaven in ga opravite tako, da v košarici kliknete na gumb NADALJUJ Z NAROČILOM.
Če v naši spletni trgovini nakupujete prvič označite krogec pod kupujem prvič, izpolnite obrazec in kliknete na gumb REGISTRACIJA IN PRIJAVA.
Če ste v naši trgovini že nakupovali, označite krogec pod prijava, vpišete svoje uporabniško ime in geslo in kliknete na gumb prijava. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?.
Cene in stroški dostave
Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in že vključujejo 8,5% oz. 22% DDV razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji.
Stroški pošiljanja po pošti za naročila do 20,00€ znašajo 7,32 € z DDV.
Pri nakupu nad 20,00€ dostava brezplačna.
Pošta Slovenije vam pri plačilu pošiljke po povzetju zaračuna strošek odkupnine. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.
Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije. Za pošiljanje izdelkov v tujino velja aktualni cenik Pošte Slovenije za mednarodni promet.
Časi in načini dostave
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila bodo realizirana v roku treh delovnih dni. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.
Dostava po pošti:
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Osebni prevzem na sedežu podjetja:
Izdelke, kupljene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno na sedežu družbe, SPLETNA TRGOVINA VILIČAR, Mojca Gečević s.p., Vosek 24, 2231 Pernica, ob vnaprejšnjem plačilu po predračunu ali gotovinskem plačilu ob prevzemu. Osebni prevzem je možen vsak delovni dan od 7. do 15. ure, kasneje pa po predhodnem dogovoru.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga po pošti). Če se odločite za plačilo po povzetju, potem boste skupaj s paketom prejeli račun s položnico, ki jo boste poravnali poštnemu uslužbencu. Pri plačilu po povzetju vam Pošta Slovenije zaračuna vplačnino oz. stroške nakazila v višini 1% vrednosti odkupnine oz. najmanj 0,96€ (enako, kot če bi plačali položnico na pošti). Ta strošek ni zajet v vrednost naročila.
Gotovinsko plačilo ob osebnem prevzemu blaga na naslovu podjetja SPLETNA TRGOVINA VILIČAR, Mojca Gečević s.p., Vosek 24, 2231 Pernica.
Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, se naročilo ne izvede.
NASVET: Pri plačilu po predračunu se izognete strošku odkupnine ( najmanj 1,14€), ki ga zaračuna Pošta Slovenije, ko plačate odkupnino po povzetju.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga v 45 dneh
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da v 44 dneh vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga blago pa vrniti v nadaljnih 30 dneh.
Blago morate vrniti v ustrezni embalaži, nepoškodovano in v nespremenjeni količini, izdelek pa ne sme imeti vidnih znakov uporabe. Obvezno priložite tudi originalni račun, kopijo osebne izkaznice ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu: SPLETNA TRGOVINA VILIČAR, Mojca Gečević s.p., Vosek 24, 2231 Pernica. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 30 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe. Omogočamo pa tudi zamenjavo izdelkov.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev.
V primeru da kupec odstopa od pogodbe, podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odsopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe, krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga.
Potrošnik lahko obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu iz petega odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
Podjetje bo shranilo besedilo pogodbe in bo dostopno potrošniku.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.